دیدار دوستانه صبای قم و گسترش فولاد تبریز که عواید آن به نفع بیماران ام.اس هزینه می‌شود به تساوی بدون گل دو تیم ختم شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 05 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه تختی اردبیل و با حضور گرم تماشاگران اردبیلی رخ داد، دو تیم فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز که در اردوی آمادگی اردبیل به سر می‌برند و هر دوی این تیم نیز از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که رقابت 90 دقیقه‌ای دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

این بازی که محک خوبی برای هر دو تیم در آستانه آغاز مجدد لیگ برتر بود در حالی با یک بازی روان و جوانمردانه از طرف هر دو تیم مواجه شد که شاگردان علی دایی بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتند و در چندین حمله خطرناک روی دروازه گسترش فولاد نتوانستند دروازه شاگردان فراز کمال‌وند را باز کنند.

این بازی که به پیشنهاد هیئت فوتبال استان اردبیل و موافقت مربیان دو تیم در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد تمام عایدات و بلیط‌فروشی آن به نفع بیماران ام.اس تقدیم موسسه خیریه مهرانه اردبیل می‌شود تا در حمایت از این بیماران صرف شود.

این بازی که در هوای تابستانی اردبیل و با حضور تماشاگران خونگرم اردبیلی برگزار شد تماشاگران بارها سلطان فوتبال آسیا و آقای گل جهان را مورد تشویق قرار دادند تا همشهریان علی دایی در حمایت از وی سنگ تمام گذاشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار