رئیس سازمان بسیج محلات کشور از اجرای طرح ملی جبهه خرمشهرها خبر داد:
رئیس سازمان بسیج محلات کشور از اجرای طرح ملی جبهه خرمشهرها خبر داد و گفت: طرح ملی جبهه خرمشهرها که با ابتکار سپاه بابلسر هم اکنون در حال اجرا بوده در حقیقت بعنوان یک الگوی جامع و زمینه‌ساز مردم سالاری دینی در محلات شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 23 August 2020

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام احسان رضایی با بیان اینکه نقش مسجد و فعالان و کنشگران مسجدی در حضور مردم در صحنه‌ها بی بدیل و نمونه است، افزود: مساجد به تکیه گاهی برای پوشش محلی جهت رفع مشکلات مردم تبدیل شده و با اندک نگاهی در بحث کرونا ما مردم سالاری را به وضوح مشاهده کردیم و روز مسجد فرصت مناسبی برای پرداختن به اهمیت جایگاه مسجد است.

شهرستان بابلسر بعنوان الگو و پایلوت اجرای طرح جبهه خرمشهرها
 

رئیس سازمان بسیج محلات کشور خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نمونه بارزی از حضور مردم در صحنه بود و این صحنه بارها و بارها در کشور پیاده شد و نمونه اخیر آن بحث مقابله با کرونا بوده که با شیوع آن کم و کاستی‌هایی را در سطوح مختلف شاهد بودیم که با حضور مردم در صحنه برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه خرمشهرها که به ابتکار سپاه ناحیه بابلسر و میدان داری امام جمعه بابلسر در این شهرستان در حال انجام است، زمینه ساز مردم سالاری دینی در محلات شده است.

رضایی در خصوص طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها بیان کرد: طرح جبهه خرمشهرها در شهرستان بابلسر با ابتکار سپاه و با میدان‌داری امام جمعه زمینه‌ساز مردم سالاری دینی در سطح سطح محلات شده که با استفاده از ظرفیت‌های محلات جهت عبور از مشکلات استفاده می‌شود و به ایفای نقش مسجد در محوریت زندگی مردم سرعت می‌بخشد.

شهرستان بابلسر بعنوان الگو و پایلوت اجرای طرح جبهه خرمشهرها
 

در ادامه سرهنگ موسوی‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بابلسر در شرح اهداف طرح جبهه خرمشهرها اظهار کرد: در جبهه خرمشهرها باید به امنیت پایدار و مستمر و آگاهانه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی برسیم که با هم افزایی در درون سازمان تا پایین ترین سطوح و در برون سازمان با ارکانی که در محلات حضور دارند بتوانیم با درک درست و صحیح از محور ولایت و ولایت‌مداری و تحقق فرامین رهبری در گام دوم و شش فرمان رهبر انقلاب و چشم انداز 1404 و طرح‌های اعتلای بسیج در تمام سطوح به سرانجام برسانیم.

شهرستان بابلسر بعنوان الگو و پایلوت اجرای طرح جبهه خرمشهرها
 

وی گفت: با هم‌افزایی امکانات و تجهیرات و نیروی انسانی در درون سازمان تا پایین‌ترین سطوح و در برون سازمان با ارکانی که در محلات حضور دارند بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام سطوح جامعه به سرانجام برسانیم.

سرهنگ موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین با وحدت و درک درست از وضعیت فعلی جامعه برای برون از مشکلات با محوریت ولایت و ولایت‌مداری و تحقق فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و چشم انداز ۱۴۰۴ بتوانیم شاهد یک تحول بسیار خوب برای رسیدن به اهداف برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار