معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب ، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 05 September 2015

به گزارش تابناک تبریز منصور قمشه، گفت: در اجرای بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی اجتماعی، سیاسی کشور و بند ۵ تبصره ۱۷ بودجه سال ۹۳ مبنی برمعافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف در سال ۹۳ با همکاری دستگاههای ارائه دهنده خدمات ذکر شده خانوارهای کمیته امداد از این قانون بهره‌مند شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: دراجرای این بند از قانون بودجه در سال 93 قریب به 300 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امدا در سراسر کشور از این تسهیلات به طور رایگان استفاده کردند.

وی گفت: انشعاب گاز با ۲۴۱هزار و ۹۸ مورد بیشترین سهم معافیت را برای خانوادهای کمیته امداد را در برداشته است.

قمشه یادآور شد: انشعاب گاز ۲۴۱هزار و ۹۸، برق ۲۵هزار و ۲۵۵، آب ۱۹هزارو ۳۶۳، فاضلاب ۳۰۰۲، گواهی ساختمانی سه هزار و ۶۴۱و عوارض شهرداری سه هزار و ۳۶۶مورد را به خود اختصاص داده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت و دستگاه‌های ارائه دهنده این معافیت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تشکر کرد و یادآور شد: در قانون بودجه سال ۹۴ این معافیت تحت عنوان بند (د) تبصره ۱۶ تنفیذ و قابل اجرا است./


خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :