کد خبر: ۸۹۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 30 August 2020
ستیزه از حرکت کاروان عزاداران عاشورایی به سمت ییلاقات ماسال خبر داد.
 

 

«محمدعلی ستیزه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام عاشورای حسینی اظهار کرد: سالیان سال است که ماه محرم با برگزاری مراسم خاص و بر اساس آداب، رسوم و شیوه‌های متفاوت در حزن و اندوه شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش برگزار می‌شود.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام ماسال افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه پدید آمده، امکان برگزاری آیین‌ها و مجالس عزاداری به مانند سالهای گذشته نیست و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا، چهره و شیوه عزاداری‌ها را تغییر داده و متفاوت‌ترین محرم تاریخ را رقم زده است.

 

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها باعث نشده است تا عزای شهدای کربلا کمرنگ و یا به فراموشی سپرده شود گفت: با توجه به تعطیلی چندروز اخیر و حضور زیاد گردشگران و مسافران به ماسال، با مشارکت سپاه، هیئت‌های مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام اقدام به برگزاری حرکتی نو و فرهنگی در شهرستان کرده‌ایم.

 

ستیزه با بیان اینکه کاروان خودرویی عزاداران عاشورایی ظهر امروز(9شهریور) بعد از اقامه نماز ظهر عاشورا از گلزار شهدا به سمت ییلاقات ماسال حرکت می‌کند تصریح کرد: به هر خودرو یک پرچم و عکس شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دهیم تا به ماشین خود نصب کند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام ماسال با بیان اینکه شرکت در این کاروان خودرویی برای عموم آزاد است خاطرنشان کرد: باید با توجه به هجوم مسافران به ییلاقات، مراسم روز عاشورا را به سمت ییلاقات ببریم تا نشان دهیم مردمان ماسال مردمانی ولایتمدار هستند و نمی‌گذارند نهضت عاشورا به فراموشی سپرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار