سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (از روز یکشنبه نهم شهریور تا روز دوشنبه دهم شهریور) ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان‌های استان بستری شدند با این حساب تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۲۹۴ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 01 September 2020

شناسایی ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در قزوین در ۲۴ ساعت گذشته

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان قزوینی به ویروس کرونا اظهار کرد: از روز یکشنبه نهم شهریور تا روز دوشنبه دهم شهریور ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۲۹۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول دوشنبه شب دهم شهریور در بخش خبری سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته (از روز یکشنبه نهم شهریور تا روز دوشنبه دهم شهریور) پنج نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

وی توضیح داد: در حال حاضر قزوین و تاکستان در وضعیت قرمز، بوئین زهرا در وضعیت نارنجی و هشدار و البرز، آوج و آبیک در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها: کرونا ، علوم پزشکی ، بیمار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار