تابناک: نمایندگی خودرو تیموری با همکاری نگین خودرو ایرسا، نمایندگی رسمی رنو در ایران با رونمایی از خودرو رنو سیمبل (Renault Symbol) در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر، این خودروی لوکس را برای اولین بار معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 06 September 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا، رنو سیمبل با ضمانت پنج‌ ساله یا 150 هزار کیلومتری و با امکاناتی همچون سیستم تهویه خودکار، کامپیوتر سفری، سیستم ترمز ضد قفل، کروز کنترل و محدودکننده سرعت در هفت رنگ متفاوت راهی بازار خودرو کشور شد.

در مراسم رونمایی از رنو سیمبل، چهره‌های شاخص صنعت خودرو استان و مسئولانی چون رسول جهانگیری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، سیدجواد قنادیان رئیس و روح‌الله چلونگر نایب‌رئیس اتحادیه صنف خدمات فنی خودروهای سبک و اعضای هیئت ‌مدیره اتاق اصناف استان نیز حضور داشتند.

اصغر تیموری، مدیرمسئول نمایندگی رنو در اصفهان در مراسم رونمایی از رنو سیمبل گفت: پس از رفع تحریم صنعت خودرو، شرکت رنو جدیدترین محصول خود با نام رنو سیمبل را راهی بازار ایران کرد. این خودرو نسل جدیدی از خودرو لوگان یا ال 90 اما با تغییرات کاملاً اساسی است. وی با تأکید بر این‌که رنو سیمبل نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: تاکنون مردم از محصولات رنو راضی بوده‌اند و مطمئناً این محصول جدید که قیمتی 77 میلیون تومانی دارد سهم عمده‌ای از بازار خواهد داشت.

تیموری در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که محصولات شرکت رنو عموماً برای قشر متوسط جامعه ایران طراحی و تولید می‌شوند افزود: اغلب برندهای وارداتی، اقشار مرفه جامعه را هدف قرار داده اما شرکت رنو با کیفیت‌های جهانی به تدریج به سمت قیمت‌های مناسب گام برمی‌دارد؛ در حال حاضر نیز گران‌ترین خودرو رنو در ایران حدود 160 میلیون تومان است.

وی با اشاره به این‌که همه قطعات رنو در دسترس هستند و مردم از این لحاظ هیچ‌گونه مشکلی نخواهند داشت افزود: خودروهای رنو به خصوص مدل سیمبل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در آینده نیز سه مدل هیبریدی جدید وارد بازار ایران خواهد شد.


در خلال مراسم رونمایی از خودرو رنو سیمبل همچنین عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر از دید کیفی نگاه کنیم ورود خودروهای خارجی به کشور خوب است و باعث ایجاد رقابت می‌شود و خودروسازان داخلی می‌توانند از این فرصت برای ارتقای کیفیت محصولاتشان استفاده کنند.

رسول جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهیم از بُعد ناسیونالیستی نگاه کنیم، ورود خودرو خارجی به صلاح نیست اما به لحاظ منطقی، ورود خودرو باکیفیت خارجی یعنی احترام گذاشتن به مصرف‌کننده و در نهایت این موضوع موجب ارتقای کیفیت خودروهای داخلی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار