طرح مدیر آموزش و پرورش سوادکوه با موضوع تجهیز مدارس به ابزار هوشمند در سی و دومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور به‌عنوان تجربه برتر کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس غلام‌رضا افشون به برخی از موفقیت‌های آموزش و پرورش سوادکوه در ماه اخیر اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان سوادکوه بیانگر توانمندی‌های آنان در عرصه‌های مختلف است.
وی از موفقیت نرم‌افزار یکی از دانش‌آموزان به عنوان منتخب کشوری در اصفهان و منتخب بین‌المللی در مشهد خبر داد و افزود: برنامه نرم‌افزاری ارتباط والدین با دانش‌اموزان از طریق اینترنت محمد یوسفی از دانش‌آموزان دبیرستان الغدیر زیراب سوادکوه به عنوان منتخب کشوری در اصفهان و منتخب بین‌المللی در مشهد انتخاب شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه به موفقیت یکی دبیران آموزش و پرورش سوادکوه در جشنواره تدریس درس تفکر اشاره و خاطر نشان کرد: سیده شهلا حسینی از دبیرستان 17 شهریور زیراب سوادکوه به عنوان نفر نخست مازندران به مرحله کشوری جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی اسلامی راه یافت.
اَفشون به موفقیت‌های دیگر در آموزش و پرورش سوادکوه اشاره کرد و افزود: فاطمه اَک دبیر دبیرستان حاج قنبری پل‌سفید به عنوان نفر نخست مازندران به مرحله کشوری پرسش مهر ریاست‌جمهوری با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب را یافت.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره موفقیت مدیر آموزش و پرورش سوادکوه در اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: طرح تجهیز مدارس به ابزار هوشمند درسی در سی و دومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در برج میلاد برگزار شد به عنوان تجربه برتر کشوری انتخاب شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از موفقیت‌ 30 دانش آموز سوادکوهی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: 16 نفر از دانش‌آموزان سوادکوهی به رتبه زیر هزار و 14 نفر نیز به رتبه زیر 2 هزار دست یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار