رییس هیات هندبال استان کرمانشاه از آمادگی این هیات برای برعهده گرفتن میزبانی اردوهای تیم ملی هندبال در رده های سنی مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 07 September 2015
ناصر سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کرمانشاه می تواند علاوه بر برگزاری اردوهای تیم ملی، مسابقات مختلف قهرمان کشوری را نیز میزبانی کند چرا که تجربه نشان داده توان انجام این کار را با توجه به امکانات موجود دارد.

وی ادامه داد: هندبال کرمانشاه از توانایی و استعدادهای زیادی برخوردار است و بدون شک در صورت حمایت بیشتر مسوولین می توانیم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سلیمی گفت: امروز در حالی از حضور در لیگ برتر محروم هستیم که بسیاری از بازیکنان کرمانشاهی جزو نفرات اصلی سایر تیمها هستند در حالی که اگر اسپانسر خوبی داشتیم امروز با بهره گیری از این بازیکنان می توانستیم حضور مقتدرانه ای در این مسابقات داشته باشیم.

رییس هیات هندبال کرمانشاه در ادامه و با اشاره به انتخاب مجددش به این عنوان اظهار کرد: ابتدا باید از حسن اعتماد مجمع برای دادن رای اعتماد دوباره به بنده تشکر کنم و امیدوارم بتوانم با اجرای برنامه های مناسب زمینه را برای تحول این رشته فراهم نمایم.

وی تصریح کرد: برنامه های متعددی را در دستور کار دارم از جمله افزایش سطح کمی و کیفی ورزشکاران هندبال بخصوص در رده های نونهالان و نوجوانان، افزایش تعداد مربیان و داوران و برگزاری کلاسهای آموزشی که مطمئنا آنها را اجرایی خواهیم کرد.

سلیمی همچنین با بیان اینکه در دوره چهار ساله قبل در حوزه بانوان خوب عمل نکرده ایم، یادآور شد: امیدوارم در دوره جدید این نقیصه مرتفع شود.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه های ما استفاده از نظرات و تجربیات پیشکسوتان هندبال است تا با مشورت خواهی از آنان زمینه ارتقا هیات بیش از پیش فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار