کد خبر: ۹۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 07 September 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی نظرآباد گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری معادل ٣ میلیارد ریال جهت اشتغال و خودکفایی ٤٠ خانواده تحت حمایت کمیته امداد نظرآباد هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی استان البرز، مجید امیریان اظهار کرد: این تسهیلات در سرفصل‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و طرح‌های خودکفایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد این شهرستان با بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی اقدام به نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی کرده است، افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و انجام مشاوره‌های شغلی، نقش تاثیرگذاری در تامین اهداف طرح‌های کوچک و زود‌بازده این نهاد داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه ناظران فنی در رشته‌های تخصصی از قبیل کشاورزی، دام، طیور و همچنین طرح‌های تولیدی با کمیته امداد همکاری دارند، تصریح کرد: ناظران اشتغال با این نهاد در همه مراحل اجرای فرآیندهای اشتغالزایی از قبیل کسب و کار خرد و مشاغل خانگی اجرایی در سطح استان نظارت دارند .

امیریان خاطرنشان کرد: نظارت‌های به موقع و مستمر ناظران طرح‌های اشتغالزایی موجب پایداری طرح‌های اجرایی شده و همچنین از هدر‌رفتن سرمایه طرح‌ها جلوگیری کرده است.

وی بیان کرد: تعامل نزدیک با بانک‌های عامل و نظارت موثر و مستمر بر طرح‌های اجرایی از جمله برنامه‌های این کمیته در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار