مدیرکل پُست استان کرمانشاه از جابجایی حدود سه میلیون مرسوله پستی در شش ماهه ابتدای اسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 08 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حمیدرضا فتاح به مناسبت روز جهانی پُست ( 17 مهر) در گفت و گو با ایسنا از فعالیت 163 واحد پستی در سطح استان خبر داد وافزود: در حال حاضر 222 نفر در این واحدها در خدمات رسانی به مردم فعالیت دارند.

وی جابجایی محموله و مرسولات پستی را مهم ترین محور کاری پست عنوان کرد و افزود: تنها در شش ماهه امسال حدود سه میلیون مرسوله پستی در استان جابجا شده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: از این تعداد یک میلیون و 413 هزار مربوط به مرسولات صادره و یک میلیون و 557 هزار مربوط به مرسولات وارده به استان است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مرسولات جابجا شده در استان 154 هزار و 472 محموله پستی در قالب سرویس بسته و امانت به سایر نقاط کشور ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 66 درصد رشد داشته است.

فتاح با بیان اینکه کرونا شرایط کار را برای تمامی بخش های جامعه دشوار کرده یادآور شد: در این ایام با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، نیروهای پستی استان بدون تعطیلی و با تمام ظرفیت در راستای جابجایی مطلوب بسته ها و مرسولات پستی اقدام کردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اجرای دو پروژه ملی «مدیریت نشانی مکان محور(GNAF)» و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) در سطح کشور گفت: اجرای این پروژه‌ها در استان هم در حال اجرا و پیگیری است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه یادآور شد: طرح جی نف شاخص معتبری از نشانی‌های مکان مرجع می‌باشد که هر یک از نشانی ها در این طرح با دقت بالا اعتبارسنجی شده و جزئیات آن مانند محله، نام معبر، شماره پلاک و مختصات جغرافیائی منحصر به فرد ملک(طول و عرض جغرافیائی) بر مبنای کد پستی ۱۰رقمی آن شناسایی و مشخص می شود.

فتاح افزود: در طرح سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) نیز زیر ساخت های لازم برای فعالیت مشارکتی با سایر کسب و کارهای استارت آپی فراهم می‌شود تا زنجیره ارزش آفرینی پست کامل تر شده وبا ارائه خدمات لجستیکی با تجارت الکترونیکی ارتقاء یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار