کد خبر: ۹۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 07 September 2015
فرماندار آستانه‌اشرفیه از میزبانی این شهرستان در برگزاری مسابقات فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حسین اسماعیلیان عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان کشوری در این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات با حضور بالغ‌بر 50 گروه به میزبانی دانشگاه «مهر آستان» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با انتقاد از متولیان ورزش شهرستان و استان گفت: آستانه‌اشرفیه با همت جمعی از ورزش‌دوستان میزبان مسابقات کشوری است در حالی‌ که متولی ورزش شهرستان نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده و ورزش استان نیز نگاهی به آن ندارد.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه بخش عظیمی از ظرفیت شهرستان در تمام ساعات شبانه‌روز از جمله در سواحل 37 کیلومتری دریا به لحاظ امکانات در خدمت گردشگران و مسافران است اما این شهرستان تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار می‌گیرد تا میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشد.

رئیس هیئت فوتبال آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور گفت: این مسابقه در رده سنی نوجوانان با حضور حداقل 50 گروه به مدت یک هفته در دو سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان به‌عنوان میزبان و سالن هلال احمر این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد خشنود زمان افتتاح مراسم مسابقات فوتسال کشوری را از 21 شهریور ماه جاری و اختتامیه آن را 27 شهریور ماه عنوان کرد و گفت: با توجه به برگزاری مسابقات کشوری با میزبانی دانشگاه مهر آستان و حضور هشت گروه نماینده فدراسیون فوتبال میزبانی مسابقات فوتسال را با پیشنهاد این دانشگاه به آستانه‌اشرفیه واگذار کرد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود فضای فوتبال و فضای شهر را با حضور فوتبالیست‌های جوان رونق دهیم، یادآور شد: انتظار می‌رود که اداره‌های شهرستانی با توجه به حداقل حضور یک‌هزار نفر فوتبالیست در این شهرستان که به لحاظ اقتصادی نیز حائز اهمیت است و سبب رونق ورزش شهر و اقتصاد شهر می‌شود همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی‌ـ‌ورزشی دانشگاه مهر آستان آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور گفت: با توجه به اینکه گروه دانشگاه مهر‌آستان رتبه نخست کشوری را به دست آورده بود پیشنهاد میزبانی پس از اراک، مشهد و شیراز به آستانه‌اشرفیه داده شد و ما شرایط و توان خود را در اختیار فدراسیون قرار داده و امکانات خود را اعلام کردیم.

طبیب‌زاده افزود: از 30 استان بالغ‌بر 50 تیم وارد آستانه‌اشرفیه می‌شوند که اسکان مهمانان به عهده خود تیم‌هاست و دانشگاه باید شرایط مسابقات در این شهرستان را فراهم کند و دو سالن استاندارد موجود از امکانات خوب این شهرستان است.

وی ادامه داد: اگر تیم‌ها به لحاظ امکان‌سنجی و هزینه‌ها مشکلی نداشته باشند آماده‌ایم که مسابقات فوتسال کشوری را در صورت اجازه داوران از 8 صبح تا 10 شب برگزار کنیم.

به گزارش فارس، در نشست مذکور درباره تردد ورزشکاران و آمادگی تیم تاکسیرانی آستانه‌اشرفیه و حضور حداقل یک دستگاه خودروی اورژانس و هلال‌احمر در محل مسابقات، هماهنگی با نیروی انتظامی و ... مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار