کد خبر: ۹۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 08 September 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: برنامه‌های کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) گیلان در راستای توانمندسازی مددجویان، شناسایی استعدادها و تقویت بنیه اعتقادی و دینی آنها تهیه و تدوین شده است.

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه برنامه‌های کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) گیلان در راستای توانمندسازی مددجویان، شناسایی استعدادها و تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تهیه و تدوین شده است اظهار داشت: در حوزه توانمندسازی برنامه‌ها در سه بخش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه پرداخت تسهیلات و بیمه تأمین اجتماعی در حوزه اشتغال و زنان سرپرست خانوار و ابعاد مختلف سبک زندگی کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌طور منظم برنامه دارد افزود: با توجه به نزدیک شدن مهر ماه جشن عاطفه‌های امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تدوین برنامه‌های برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته دوم مهرماه گفت: در آمد حاصل در همه مدارس استان توسط مدیران  مدارس در بین  دانش آموزان نیازمند همان منطقه و مدرسه توزیع می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در روز چهارشنبه در هفته دوم مهرماه جشن عاطفه‌ها در همه مدارس برگزار می‌شود تصریح کرد: در روز پنجشنبه همان هفته در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و در روز جمعه نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره ازدواج مددجویان کمیته امداد گیلان افزود: امسال ما در سه حوزه مسکن مددجویی، ازدواج جوانان و بهداشت و درمان برنامه‌های منظمی را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: در حال حاضر در کمیته امداد گیلان یک هزار و 200 نو عروس داریم که در نوبت کمک جهزیه هستند و در این میان کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به اولویت‌ها و برنامه‌هایی که دارد نمی‌تواند آن طور که باید و لازم است از آن‌ها پشتیبانی کند و با برخی از سازمان‌ها مانند شهرداری و سازمان ورزش و جوانان و مؤسسات خیریه رایزنی کردیم که  در قالب ازدواج آسان و کمک جهیزیه اقداماتی برای آن‌ها انجام دهیم.

محمدی حضور هر چه بیشتر خیرین را مورد تأکید قرارداد و گفت: در جامعه مددجویی گیلان نزدیک به 12 هزار دختر در شرف ازدواج و نیز 14 هزار دختر بازمانده از ازدواج وجود دارد و این امر کمک خیرین را می‌طلبد که از این آسیب اجتماعی کاسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار