مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ۴۳ هزار و ۱۵۷ کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۴۴۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سهراب مختاری در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای استان فارس گفت: بهمن‌ماه پارسال، ۴۷۶ هزار و ۳۳۴ کارگر بیمه شده در فارس وجود داشت، پایان اسفند و بعد از شیوع کرونا ۷۳ هزار کارگر از کارگاه‌ها جدا شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به بازگشت شمار قابل توجهی از کارگران طی ماه‌های گذشته به کارگاه‌ها، افزود: تا تیرماه امسال ۴۶۳ هزار و ۶۲۱ نفر بیمه شده در فارس وجود دارد، این یعنی حدود ۱۲ هزار کارگر به کار خود بازنگشتند.

او با بیان اینکه احصاء و ابلاغ اصول بهداشتی به کارخانه‌ها یکی از اقدامات انجام شده در استان فارس بوده است، افزود: بیش از ۵۲ هزار و ۴۷۷ بازرسی از کارخانه‌های استان انجام شده تا وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بررسی شود.

مختاری با بیان اینکه طی بازرسی‌های انجام شده، ۴ هزار و ۲۸۲ کارگاه اخطار دریافت کرده و ۱۸۸ کارگاه نیز به مرجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: اگر وضعیت شیوع کرونا با این شدت تداوم داشته باشد، با مشکل جدی مواجه خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس همچنین گفت: ۲ هزار و ۴۱۳ نفر مبتلا به کرونا در سطح کارگاه‌های استان داشتیم که هزار و ۸۰۰ نفر بهبود یافته و متاسفانه پنج نفر فوت کرده‌اند.

او بیان کرد: در زمینه تسهیلات کرونایی استان فارس از منظر درخواست در کشور رتبه سوم و از میزان پرداخت رتبه چهارم کشور را دارد.

مختاری ادامه داد: ۴۳ هزار و ۱۵۷ کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده‌اند که ۷۲۵ میلیارد تومان اعتبار روی میز سیستم بانکی قرارگرفته و تاکنون ۴۴۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و نسبت به سهمیه رتبه ۱۲ را در کشور داریم.

برچسب ها: پرداخت ، تسهبلات ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار