مهدی عبدالحمید:
مجری رویداد کاک برکت گفت: در بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام دال بر این است که از مشارکت بنیادی استفاده شود، به این معناست که مردم در علاوه بر مشارکت اجرایی در مشارکت ایده دهی و ایده پردازی به ما کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 02 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، مهدی عبدالحمید مجری رویداد کاک برکت در نشست هم فکری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی پیرامون ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان (کاک برکت) در کردستان عنوان کرد: حضور مسئولان اجرایی در این نشست نشان دهنده این است که دغدغه‌هایی برای بحث کولبران و مرز نشینان داریم، و طبق استاندارد‌های جهانی و بین المللی باید برای پیشرفت و از بین بردن مشکلات باید در درون سازمان و شبکه‌ی خود از نخبه گان استفاده کنیم.

مهدی عبدالحمید افزود: در بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام دال بر این است که از مشارکت بنیادی استفاده شود، به این معناست که مردم در علاوه بر مشارکت اجرایی در مشارکت ایده دهی و ایده پردازی به ما کمک کنند.

مجری رویداد کاک برکت بیان کرد: بنیاد برکت به دنبال این است که افراد در حاشبیه را به متن بیاورد، همچنین مرزنشینانی که صدای آن‌ها به پایتخت نمی‌رسد هم صداو هم ایده‌های یشان شنیده و دیده شود؛ برای اتفاق افتادن این فرایند به صورت روشی عمل می‌کنیم نه به صورت محتوایی به این دلیل که این اتفاق رخ دهد.
عبدالحمید افزود: این رویداد در ۲ سطح برگزار می‌شود یک سطح سیاستی و یک سطح کسب و کاری، که در سطح سیاستی نشست‌های چهار گانه را داشته و طراحی کرده ایم، و قرار براین است که رویداد اصلی و پایانی را در استان کردستان برگزار کنیم.

مجری رویداد کاک برکت خاطر نشان کرد: در زمینه کسب و کار نیز تا کنون حدود ۳۰۰ طرح و ایده دریافت شده است، در زمینه تامین مربیان نیز از بومیان وافراد منطقه‌ها استفاده می‌شود و هم در فضای دانشگاهیی و نخبگانی از افراد بومی استفاده می‌شود
عبدالحمید در پایان افزود: از تمامی دستگاه‌های تقاضامندیم که از نخبگان و افراد صاحب ایده در این طرح برای تسهیل کردن روند انجام طرح استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار