غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: راه درمان بیماری کرونا همچنان رعایت پروتکل ها، اهمیت استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطات است و بدون همراهی مردم هیچ محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 05 November 2020

غلامرضا مرتضویی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: همراهی و همکاری اکثر بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت ها و تعطیلی واحد های فروش کالاهای غیر ضروری در روزهای اخیر قابل تقدیر است.

فرماندار سنقروکلیایی عنوان کرد: با وجود بحران کرونا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد جهانی و به خصوص وجود تحریم های ظالمانه در کشور ما، بازاریان و اصناف یکی از اقشار مهم و متاثر از این دو عامل می‌باشند.

وی افزود: شرایط ویژه استان از نظر شیوع ویروس کرونا منجر به اجرای برخی از محدودیت ها شد که تعطیلی برخی از اصناف از جمله این تصمیمات بود که در شهرستان سنقروکلیایی، خوشبختانه با همکاری و همدلی اکثر بازاریان به جهت اهمیت حفظ سلامت مردم، کاهش تجمعات و مراجعات صورت گرفت.

مرتضوی تصریح کرد: راه درمان بیماری کرونا همچنان رعایت پروتکل ها، اهمیت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطات است و بدون همراهی مردم هیچ محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اعلام اینکه اجرای محدودیت های بیشتر در صورت عدم رعایت پروتکل ها به خاطر سلامت مردم دور از انتظار نیست گفت: شهرستان و استان از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از این بحران تنها به رفتار مردم بستگی دارد لذا از همشهریان محترم تقاضامندیم که رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار