رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: ۱۶ مرکز نیکوکاری محله در شهرستان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 06 December 2020

 کاظم چاکرالحسینی با اشاره به همکاری بیش از هزار و ۳۰۰ نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان ابرکوه در هشت ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان به صورت نقد، کالا و خدمات مستقیم به نیازمندان شهرستان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.کمک ۲۶ میلیارد ریالی نیکوکاران در ابرکوه

وی افزود: کمک‌های اهدایی به مراکز نیکوکاری به صورت نقدی و کالا و در بخش‌های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، زکات، کفاره، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت) ، نذر و قربانی ، صدقات ، آزادی زندانیان ، شور عاطفه‌ها و نیکوکاری، پوشاک و البسه و کمک‌های موردی بوده است.

رئیس کمیته امداد ابرکوه با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر از نیازمندان از خدمات مراکز نیکوکاری شهرستان در طول این هشت ماه بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: ۱۶ مرکز نیکوکاری محله در شهرستان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.

وی تأکید کرد: برای هم‌افزائی و تعامل بیشتر بین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تفاهم‌نامه‌هایی در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان در حال انعقاد و اجراست.

واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، شناسایی و جذب خیران محله، پیوند نیاز‌های محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله، استفاده از حضور و تخصص مردم ، احیای حقوق همسایگی، تقویت همبستگی‌های اجتماعی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و افزایش اعتماد عمومی ازجمله فواید و کارکرد‌های مراکز نیکوکاری محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار