رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای خلخال با اشاره به این که محور خلخال - پونل همچنان مسدود است گفت: ارتفاع برف در برخی از محورهای کوهستانی و گردنه‌های بلند این شهرستان از ۵۰ سانتیمتر گذشته است.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 07 December 2020

معروف خسروی اظهار داشت: بارش برف موجب یخبندان راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان شده و تردد در راه‌ها نیازمند استفاده از زنجیرچرخ و سایر لوازم ایمنی و گرمازای زمستانی است.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته با تلاش راهداران راه‌های ارتباطی خلخال - اسالم،  شاهرود ، هشجین ، فیروزآباد ،گیوی و خلخال - کوثر برفروبی و نمک‌پاشی شده است.

خسروی گفت: شب گذشته علاوه بر بارش برف سنگین در راه‌های ارتباطی کوهستانی شهرستان کولاک شدید همراه با برودت شدید هوا موجب بروز پدیده یخبندان شد و راهداران علاوه بر برفروبی، اقدام به نمک‌پاشی جاده‌ها کردند.

فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم نیز گفت: سطح راه‌های منطقه جنوب استان اردبیل بویژه جاده‌های منتهی به گیلان برفی و یخی بوده و نیازمند استفاده از زنجیرچرخ برای تردد خودروهای عبوری است.

سرهنگ نجات حمزه افزود: با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان جاده در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر لوازم گرمازای زمستانی به رانندگان عبوری توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف در تمام راه‌های ارتباطی منطقه جنوب استان و یخبندان سطح جاده در گردنه‌های بلند توجه به توصیه‌های پلیس راه و رعایت موارد مربوط به رانندگی ضرورت دارد.

سرهنگ حمزه گفت: هم‌اکنون غیر از راه ارتباطی خلخال - پونل در استان گیلان که از ابتدای بارش‌های برف برای پیشگیری از حوادث سقوط بهمن مسدود شده، سایر راه‌های ارتباطی منطقه باز بوده و تردد خودروها جریان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار