در ۸ ماه گذشته ۳ هزار و ۶۵۰ نازل سوخت فعال در سطح استان فارس مورد پایش و براساس استاندارد‌های لازم کالیبره شدند.
کد خبر: ۹۲۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 07 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فضل الله اکبری معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: در بازدید‌ها و بازرسی‌های انجام شده از نازل‌های سوخت مشخص شد که نازل‌ها از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او، سوخت رسانی مطلوب از نظر کمی و کیفی را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام و بیان کرد: در این مدت نازل‌های سوخت مایع در استان بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد بازدید از سوی کارشناسان منطقه و اداره کل استاندارد براساس معیار‌ها و شاخص‌های تعیین شده انجام و کالیبره شدند و این پایش‌ها کماکان ادامه دارد.

اکبری، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان فارس ۲۹۰ باب جایگاه سوخت مایع با بیش از ۳ هزار و ۶۵۰ نازل در حال فعالیت و سوخت رسانی به مردم است که تمامی تلمبه‌ها با ظروف استاندارد کالیبره و تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده اند.

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، ادامه داد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص نحوه عملکرد جایگاه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار