مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرم‌افزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این بخش‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 08 December 2020
به گزارش فارس شیرزاد جمشیدی در همدان از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان به صورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت را در استان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن «برق من» در کشور گفت: با این اپلیکیشن دسترسی آسان به خدمات فراهم شده و هم‌استانی‌ها می‌توانند آن را نصب و از ۴۰ خدمت شرکت به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرم‌افزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این بخش‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شوند.

جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این اپلیکیشن وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشی‌ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذیر است.

 وی بیان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده می‌شود و در صورت نیاز به کار عملیاتی و مراجعه باشد که بعد از مراجعه اکیپ‌های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار