در طرح یاوران مهرورز
خیران داوطلب هلال احمر اصفهان در طرح یاوران مهرورز ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 08 December 2020

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: با اجرای مرحله اول طرح یاوران مهرورز، خیران داوطلب این جمعیت کمک‌های خود را به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال برای کاهش آلام بیماران نیازمند به هلال احمر اهدا کردند.
شهریار انصاری طادی افزود : نیکوکاران خیراندیش اصفهانی در این طرح لوازم و تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به بیماران نیازمند خریداری کردند.
وی گفت: اقلام اهدایی شامل پنج دستگاه کپسول اکسیژن ، یک دستگاه تخت بیمارستانی دوشکن، یک دستگاه ویلچر و عصا به بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت اهدا شد.
رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به تهیه صد سبد غذایی به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون ریال در مرحله اول اجرای طرح «یاوران مهرورز»، افزود: این سبد‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، خرما، مرغ یا گوشت، قند، چای است که به همت خیران داوطلب تهیه و برای توزیع میان نیازمندان اهدا شد.
انصاری طادی با بیان اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر یکی از واحد‌های فعال مددکاری اجتماعی برای یاری رسانی به اقشار کم بضاعت و بیماران نیازمند است، از نیکوکاران خواست لوازم مازاد پزشکی شامل عصا، ویلچر، واکر، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و مانومتر در منزل را به این مرکز اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار