فرماندار بوشهر گفت: هرچند اعمال محدودیت‌های کرونایی موجب کنترل این ویروس و تغییر رنگ این شهرستان از قرمز به نارنجی شده اما همچنان باید این ویروس را جدی گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 13 December 2020

عباس جمشیدی روز یکشنبه در نشست ستاد شهرستانی کرونا بوشهر افزود: با همراهی و همکاری مردم در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی امکان تغییر رنگ شهرستان از نارنجی به زرد وجود دارد و رسیدن به این هدف تنها به عزم و اراده مردم بستگی دارد.

وی بیان کرد: مردم نباید تصور کنند تاثیر ویروس کرونا کم رنگ شده است چون هر تغییر رفتاری و ساده انگاری امکان شعله ور شدن بیماری کووید ۱۹ را به دنبال دارد و بی توجهی به دستورالعمل‌ها می‌تواند دورهمی شب یلدای امسال را خطرناک کند.

جمشیدی اضافه کرد: کاهش بستری‌های ناشی از کرونا در شهرستان بوشهر فرصتی برای تنفس کادر درمان به وجود آورد پس اجازه ندهیم با سهل انگاری و عادی انگاری دوباره زحمت مدافعان سلامت افزون شود.

وی برضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مطب‌ها و داروخانه‌ها و اجرای دقیق دستور منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تاکید کرد.

فرمانداربوشهر گفت: براساس نظر کارشناسان تنها داروی ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک است و هرجا کوچکترین کوتاهی در این خصوص صورت گرفت شاهد ازدحام در بیمارستان‌ها بوده ایم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار