نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از بسته‌ شدن پرونده گازرسانی به روستاهای بخش‌ جلگه‌ای و دشت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 10 September 2015
به گزارش  تابناک وبع نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در بازدید از عملیات لوله‌گذاری گاز در بخش لاریجان و شرکت در نشست با مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بخشداری لاریجان، گفت: حق مردم این شهرستان است که نعمت گاز به‌عنوان سوخت ارزان با شدت آلایندگی کمتر از دیگر سوخت‌ها بهره‌ ببرند.
وی افزود: در ابتدای آغاز عملیات گازرسانی در این شهرستان تنها بخش کوچکی از شهر و دو روستا در آمل از نعمت گاز برخوردار بود.
یوسفیان‌ملا تصریح کرد: در هفته دولت امسال شش روستای بخش دشت‌سر و دو روستای بخش امامزاده عبدالله از نعمت گاز برخوردار شدند.
این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون همه روستاهای بخش جلگه و دشت این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاز یکی از مهم‌ترین نعمت‌های خدادادی است که می‌تواند در روند زندگی روزمره مردم تسهیل ایجاد کند هرچند مردم باید در استفاده از گاز طبیعی دقت بیشتری داشته باشند و احتیاط را در نظر بگیرند.
یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه امروزه شاهد عدم استفاده از گاز طبیعی در استان‌هایی هستیم که خود منابع عظیم گاز هستند، گفت: عملیات گازرسانی در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی بخش لاریجان مازندران در حال انجام است و پیمانکاران در شهرهای رینه، گزنگ و روستاهای اطراف در حال اجرای عملیات لوله‌گذاری هستند.
وی با اعلام اینکه با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران تمهیدات لازم برای انتقال گاز طبیعی از استان تهران به بخش لاریجان برای برخورداری مردم انجام شد، اظهار کرد: تعدادی از پیمانکاران در حال انتقال خط توزیع هستند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از ورود نعمت گاز طبیعی در مازندران به مردم شهرهای بابل و آمل کمترین خدمات ارائه شد، ادامه داد: در حال حاضر همه روستاهای جلگه، دشت و جمعیت شهر آمل از نعمت گاز برخوردار هستند.
یوسفیان‌ملا در پایان گفت: لوله‌گذاری‌های گاز در روستاهای کوهستانی و صعب‌العبور ناندل و دیگر روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است و امیدواریم با فعالیت پیمانکاران در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی مردم این بخش از گاز طبیعی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار