نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از رسالتهای اصلی صداوسیما، امیدآفرینی و انعکاس مطالبات مردمی است.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 24 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان، در مراسمی که در تالار وحدت شبکه استانی برگزار شد از برترین‌های صداوسیمای مرکز کردستان تجلیل شد.
در این مراسم از تهیه کنندگان، مستند سازان و مجریان مرکز کردستان که در ۶ ماهه اول امسال در بین مراکز برتر کشور حائز عنوان‌های برتر شدند تقدیر شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، از صدا و سیما به عنوان رسانه پیام رسان نام برد و گفت: امید آفرینی، بیان دغدغه‌های مردم، ترویج سبک زندگی سالم، معنویت و جامع نگری مذهبی و قومیتی از رسالت‌های مهمی است که باید در جامعه کنونی ترویج کند.
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه امید نقطه اساسی جامعه امروز ماست اظهار کرد: در جامعه ما بیشتر از آنکه ناامیدی وجود داشته باشد احساس ناامیدی وجود دارد و مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها مردم را اذیت میکند و وظیفه مسئولین است که گلایه‌ها را حل و فصل کنند و در این میان صدا و سیما با بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم می‌تواند کمک حال جامعه باشد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه، این رسانه فراگیر، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیگیری مطالبات مردم، توسعه استان و تقریب مذاهب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند گفت: صدا و سیما همواره از رهنمود‌ها و حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان استقبال کرده و ارشادات ایشان همچون تابلوی راهنمایی است که خط سیر ما را مشخص می‌کند.
عبدالملکی مدیر کل مرکز با اشاره به برنامهریزی‌های جامع محتوایی و نظارت بر روند تولید و پخش برنامه‌های صدا و سیما در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کردستان از لحاظ شاخص میزان مخاطب، رضایتمندی و نفوذ در میان مخاطبین جایگاه فاخری در استان و کشور دارد و هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری داشته است.
جعفر عبدالملکی همچنین با بیان اینکه رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما باید در جهت منظومه فرهنگی حرکت کنند افزود: تحقق چهار محور، دین، امید، اخلاق و آگاهی بخشی به جامعه از اهداف مهم ما در ساخت برنامه‌های مختلف صدا و سیما است.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در ادامه از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز کردستان بازدید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار