عصر دیروز در دیداری دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران با سرمربیگری حسین قزل‌سفلو از مربیان نامی کشور، به مصاف خبرنگاران حامی تهران رفتند و یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت را گرامی‌ داشتند.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 01 January 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی تیم رسانه ورزش مازندران، این دیدار که در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد در نهایت خبرنگاران حامی تهران سه بر دو برابر رسانه ورزش مازندران به پیروزی رسیدند.

ابتدا در نیمه نخست، خبرنگاران حامی که از بازیکنان لیگ برتری سود می بردند با یک گل از مازندرانی‌ها پیش افتادند و در ادامه رسانه ای ها دو بار موفق شدند دروازه خبرنگاران حامی را باز کنند تا نیمه نخست با برتری رسانه ورزش مازندران به پایان برسد.

در نیمه دوم هم رسانه ورزش مازندران بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و بارها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کردند اما موقعیت‌ها با بی دقتز هدر رفت.

در ادامه رو دو ضد حمله خبرنگاران حامی موفق شدند از رسانه ورزش مازندران پیش بیافتند تا در نهایت این دیدار، بانتیجه سه بر دو به سود خبرنگاران حامی به پایان برسد.

رسانه‌ای ها که از ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق فوتبال ایران سود می بردند؛ در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کردند و نمایش خوبی داشتند.

مرتصی اسدی، محمد منصوری و مجتبی ترشیز بازیکنان سرشناس خبرنگاران حامی در این دیدار بودند.

پیش از آغاز این دیدار نیز؛ رسانه ای ها در ادامه اقدامات فرهنگی خود، با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق کشور به تیم خبرنگاران حامی اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به تیم حریف تقدیم کرد تا از این طریق اعضای تیم رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار