معاون استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه اتباع خارجی در استان ایلام ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می شود.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 05 January 2021
 

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری  اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق کمیساریای عالی پناهندگان انجام گرفت، توجه این نهاد برای مشارکت در ساخت درمانگاه و یک مجتمع ۱۲ کلاسه شهید کشوری جلب شد.

وی با عنوان این مطلب که مجتمع آموزشی یک هزار و ۴۲۷ متر مربع زیربنا دارد، گفت: در این زمینه کمیساریای عالی پناهندگان سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در احداث این فضای آموزشی مشارکت خواهد کرد و مابقی از اعتبارات ملی متقبل می‌شود و تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به نشست‌هایی که با کمیساریای عالی انجام شده است، گفت: ساخت مدرسه و درمانگاه حاصل این رایزنی‌ها بود که فضای آموزشی امروز کلنگ زنی شد و برای ساخت درمانگاه نیز ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد که کار آن نیز شروع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعاً برای ساخت این دو پروژه مجموعاً ۹ میلیارد تومان هزینه خواهد شد، تصریح کرد: هدف از ساخت این مجموعه‌ها علاوه بر خدمات دهی به اتباع خارجی مورد استفاده شهروندان منطقه نیز قرار خواهد گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار