استاندار آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین تحول سیاسی قرن دانست و بر تلاش همه بخش‌های جامعه برای استمرار حرکت ملت ایران به سمت آرمان‌های این انقلاب تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 31 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مبارکی برای بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و توجه ویژه به رسالت ارزشمند خدمت به مردم است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول سیاسی و انقلابی قرن نام برد و افزود: مردم ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، بساط حکومت 2500 ساله طاغوتی را درهم شکسته و عدل، انصاف و آرمان‌های ارزشمند اسلامی را در کشور مستقر کردند.

پورمحمدی با بیان اینکه مستضعفان، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، افزود: به‌رغم دشمنی‌های نظام سلطه و استکبار و به مدد همراهی همه‌جانبه مردم با انقلاب اسلامی، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان همیشگی ایران اسلامی از جمله رئیس جمهور پیشین آمریکا بر این باور بودند که انقلاب اسلامی، چهلمین سال خود را نخواهد دید، ولی در سایه عنایات خداوند متعال، خود آنها به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

پورمحمدی اضافه کرد: در سایه انقلاب اسلامی و روحیه مقاومت و مجاهدت مردم، جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حوزه‌های مختلف، پیشرفته‌تر از گذشته شده و به قدرت برتر نظامی و دفاعی منطقه تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش امید به زندگی از ۵۴ به ۷۴ سال و توسعه‌ کشور در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، باسوادی بیش از ۹۸ درصد مردم، برق‌رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد روستاها از برکات انقلاب اسلامی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :