مدیرکل گمرکات استان اصفهان
مدیرکل گمرکات استان اصفهان با بیان شعار سازمان جهانی گمرک برای سال 2021 مبنی بر " گمرک حامی احیاء، نوسازی و تاب آوری زنجیره تامین پایدار" گفت: از نگاه گمرک مردم در مرکز توجه و احیا قرار دارند و باید از تولید و تجارت در راستای نوسازی حمایت کنیم .
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 03 February 2021

رسول کوهستانی پزوه به بسته های حمایتی رونق و جهش تولید گمرک اشاره کرد و بیان داشت : تمام تلاش خود کرده ایم که آنچه قانون گذار تحت عنوان " گمرک می تواند" بیان داشته به طور کامل برای مردم و فعالان اقتصادی در حداکثر حالت ممکن انجام دهیم .
رسول کوهستانی پزوه تسهیلات استرداد حقوق ورودی ، اخذ ضمانت نامه ، ارزیابی در محل و.. برشمرد و. بیان داشت :در سال 98 مبلغ 37 میلیارد و 500 میلبون تومان استرداد حقوق ورودی از طریق گمرک اصفهان داشته ایم که 55 درصد از استرداد حقوق ورودی کل کشور را به خود اختصاص داده ایم .
وی افزایش فعالان مجاز اقتصادی از 4 شرکت به 21 شرکت را در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از تسهیلات 17 گانه فعالان مجاز اقتصادی اخذ ضمانت نامه بانکی یکساله از زمان درخواست می باشد.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان تصویب راه اندازی پایانه گل و گیاه در استان اصفهان نوید بخش رونق صادرات این محصولات دانست و تصریح کرد : رشد 17 برابری صادرات از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی قابل تقدیر است اما بازهم از کل ظرفیت آن هنوز بهره کامل نبرده ایم .
وی مزایای انبار اختصاصی در خصوص کاهش هزینه های تخلیه ، بارگیری و انبارداری برشمرد و خبرداد: در حال حاضر 34 انباراختصاصی در استان اصفهان داریم که در کشور رتبه اول را دارا هستیم.
دکتر رسول کوهستانی پزوه نبود یک بارانداز کانتینری در اصفهان را یک نقطه ضعف دانست و تاکید کرد: گمرک اصفهان با توجه به دارا بودن ریل آهن باز اختصاصی و مجاورت جاده ترانزیتی کشور ظرفیت خوبی جهت با رانداز کانتینر مرکز کشور داراست .
وی درادامه به پاسخ سوالات مطروحه پرداخت و راهنمایی های لازم را در این خصوص ارائه نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :