دادستان نظامي استان از اجراي طرح بازگشت به سنگر ويژه سربازان فراري به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر تا پايان بهمن ماه سال جاري و ارائه مزاياي ويژه براي بازگشت به خدمت اين قبيل سربازان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 03 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،"امير جلالي " افزود: به مناسب ايان فرخنده دهه مبارك فجر، سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان، به منظور مساعدت به سربازان فراري طرحي را با عنوان "طرح بازگشت به سنگر" آغاز كرده است.
وي یادآورشد: در مدت زمان اجراي اين طرح كه تنها تا پايان بهمن ماه سال جاري ادامه خواهد يافت، فرصتي است تا سربازان فراراي از ارفاقات قانوني و مزاياي اين طرح براي بازگشت به خدمت استفاده كنند.
دادستان نظامي استان مركزي افزود: كليه سربازان فراري كه يگان خدمتي آنان در استان مركزي واقع است مي توانند در ايام دهه مبارك فجر تا پايان بهمن ماه سال جاري با مراجعه به سازمان قضائي نيروهاي مسلح استان از ارفاقات قانوني آن بهره مند شود.
جلالي به مزاياي استفاده از طرح بازگشت به سنگر اشاره داشت و گفت:‌ صدور حكم برائت در صورت موجه بودن علت فرار از خدمت، صدور تعليق اجراي مجازات فرار از خدمت، عدم بازداشت و خودداري از زنداني شدن سربازان فراري، رسيدگي به پرونده قضائي در كمتر از يك روز و مساعدت يگان هاي نظامي و انتظامي در خصوص مابقي خدمت از جمله مزاياي اين طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار