استاندار قم:
استاندار قم گفت: خدمات الکترونیک باعث شفافیت در خدمت رسانی به مردم شده و گسترش آن، رضایت مردمی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 14 September 2015
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم، تعامل متقابل دستگاههای اجرایی استان را ضامن خدمت رسانی مناسب به مردم عنوان کرد و افزود: تعامل بیشتر ادارات با هم منشا خدمات بهتر و اثرگذارتر در استان است.

وی با بیان اینکه هرگونه حمایت از تولید قم در راستای منافع ملی است تصریح کرد: باید با اتخاذ تدبیر مناسب از سدّ مشکلات کنونی عبور کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود اصناف را مشاوران امین دستگاههای استان ذکر کرد و اظهار داشت: با یاری گرفتن از اتحادیه ها و اصناف می توان بسیاری از مسائل صنفی استان را مدیریت کرد.

وی از مدیرکل تامین اجتماعی قم خواست در اجرای بیمه کارگران ساختمانی و بیمه قالیبافان تعامل بیشتری با ذینفعان داشته باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر با آماده شده زیرساختهای لازم 12 خدمت بیمه ای بصورت الکترونیک در قم ارائه می شود گفت: ارائه خدمات الکترونیک در تامین اجتماعی قم از 700 هزار سفر درون شهری کاسته است.

سید مجتبی موسوی افزود: کارکنان تامین اجتماعی استان بسیج شده اند تا پایان امسال کلیه احکام مطالباتی کارفرمایان قمی به صورت الکترونیک ابلاغ شود.

وی از تعامل ویژه با کارفرمایان قمی در راستای حمایت ازتولید و اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: دریافت لیست حق بیمه بدون وجه از کارخانجات و کارگاههایی که دارای مشکل نقدینگی هستند با تایید مقامات ذیصلاح استانی در این راستا می باشد.

وی تاکید کرد: اداره کل تامین اجتماعی قم تاکنون حدود 50 هزار نفر را در قالب بند «و» ماده 80 و معافیت دولت در حمایت از توسعه تولید و اشتغال در قم بیمه نموده است.

موسوی از بیمه شدن 14 هزار کارگر ساختمانی در قم خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و اخذ سهمیه های مورد نیاز تا پایان امسال تمام کارگران ساختمانی قم بیمه تامین اجتماعی می شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار