فرماندار شهرستان دیر تأکید کرد
فرماندار دیر بر ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‎ای شهرستان دیر و پیگیری صلاحیت آنها با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 15 September 2015
تابناک بوشهر: حمزه اعتماد صبح امروز در نشست ساماندهی آژانس‌های درون مدرسه‌ای شهرستان دیر با تأکید بر فعالیت بیش‌ازپیش اعضای شورای ترافیک در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن ایام ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: اصلاح رفتارها و فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است و همه دستگاه‌ها در راستای چنین هدفی باید بسیج شوند.

وی بیان داشت: صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس از سوی پلیس راهور و دستگاه‌های مربوطه باید تائید شود و ما وظیفه‌ داریم در حفظ سلامتی دانش‌آموزان تلاش کنیم.

اعتماد بیان کرد: رفتار و انضباط ترافیکی به‌عنوان بخشی از فرهنگ عمومی، بیان‌کننده میزان تبعیت یا عدم تبعیت افراد از قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید موردتوجه مسئولان باشد.

وی خواستار حمایت ائمه جمعه و رسانه‌ها از فعالیت‌های فرهنگی به‌خصوص فرهنگ‌سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همه اقشار شد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور در خصوص نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی معابر عمومی و پیاده‌روها و سایر مواردی که ضروری به نظر می‌رسد، اقدام و از حفاری‌های غیرضروری در خیابان‌ها و معابر عمومی از ابتدای مهرماه جلوگیری کنند.

اعتماد گفت: مکان‌هایی که لازم است خط‌کشی و یا سرعت‌گیر نصب شود، باید پس از بررسی کارشناسی راهنمایی و رانندگی و در صورت صلاحدید اقدام شود.

فرماندار دیر با اشاره به نیاز شهرستان به محل معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین افزود: به همت بخش خصوصی مقدمات کار فراهم‌شده که باید مشکلات این طرح‌ برطرف شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار