کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: برگزاری مراسمات چهارشنبه و جمعه آخر سال و هر گونه جشن و تجمع گسترده ای در شهرستان ممنوع و با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 17 March 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت شهرستان دالاهو از نظر کرونا آبی است و تا این لحظه هیچ موردی از کرونا انگلیسی در حوزه شهرستان ما مشاهده نشده است.

وی افزود: مصوبات برنامه هایی که در شهرستان در ایام تعطیلات در ارتباط با کرونا انجام خواهد، توسط قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا کشور تعیین می شود که دستورالعمل های مربوط به هر رنگ بندی متفاوت از دیگری است.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: در روز های پایانی سال و ایام نوروز هیچ گونه جشن و مراسمی که تجمع گسترده در پی داشته باشد را نداریم و برگزاری آن ها خلاف قانون است، از همه همشهریان گرانقدر در سه شهر ریجاب، گهواره و کرند و نیز اهالی محترم ۱۴۵ روستا شهرستان خاضعانه استدعا داریم که به هیچ وجه در پنجشنبه و جمعه آخر سال در مزارستان ها حضور پیدا نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به شهرداری، نیروی انتظامی و دهیاران هم تاکید کرده ایم که ورود افراد به مزارستان ها در جمعه آخر سال را خلاف قانون بدانند و با آن ها برخورد کنند همچنین بر اساس مصوبات موجود، در این دو روز هیچ وسیله نقلیه ای مجاز به توقف در اطراف مزارستان ها نیست و در صورت مشاهده اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

وی بیان کرد: شهرستان دالاهو با رعایت مردم و همت مسئولین جزو شهرستان های سرآمد در کنترل بیماری کرونا بوده، امید است که در ایام تعطیلات نوروز و سال ۱۴۰۰ نیز این همکاری و همراهی و رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داشته باشد زیرا این قضیه قطعا به نفع خود مردم است و سلامت مردم تضمین می شود و اگر وضعیت شهرستان ما از آبی به زرد، نارنجی و قرمز تبدیل نشود خود به خود ادامه کسب و کار ها روان تر و درآمد ها نیز پایدار تر خواهد شد.

محمدی در پایان تاکید کرد: ورود خودرو های با پلاک غیر بومی به شهرستان تابع دستور العمل های ستاد ملی کرونا کشور است و اگر اعلام شود که ورود این خودرو ها به شهرستان های آبی ممنوع است قطعا بدون هیچ گونه تعللی این کار را انجام خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار