آیت الله مجتهد شبستری در بهره برداری مدارس برکت درتماس تصویری با رییس دفتر مقام معظم رهبری:
آیت الله مجتهد شبستری فعالیت بنیاد برکت را برای محرومیت‌زدایی موثر دانست و گفت: مراتب تشکر و قدردانی مردم و مسئولان استانی و نیز سلام خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 15 September 2015
به گزارش تابناک  تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری همزمان از 140 مدرسه برکت با 844 کلاس درسی در 11 استان کشور  اظهار داشت: برخی مدارس در آذربایجان‌شرقی بسیار فرسوده شده و 600 مدرسه نیازمند بازسازی سریع هستند و برخی مدارس نیز نیازمند تجهیزات هستند و اگر بنیاد برکت در این میان پیشقدم شود مردم متشکر و ممنون خواهد بود.

وی گفت: در آذربایجان‌شرقی نیز 6 مدرسه با 47 کلاس تاسیس شده و از طرف خود و مردم مناطق محرومی که مدارس در این کلاس‌ها تاسیس شده قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به نیازهای مناطق محروم گفت: سال گذشته مساجدی در مناطق محروم به خصوص ورزقان توسط بنیاد برکت احداث شد و امسال نیز مدارس به بهره‌برداری رسید.

آیت الله گلپایگانی نیز در این تماس ویدئویی خطاب به امام جمعه تبریز گفت: اقدامات و تلاش‌های حضرتعالی و مسئولان استان آذربایجان‌شرقی را شاهد هستیم و امیدواریم با تلاش‌های بیشتر بنیاد برکت اعتبارات بیشتری تخصیص یابد و حق مناطق محروم آذربایجان‌شرقی نیز ادا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار