محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه ای استان کرمانشاه گفت: در ماه های ابتدایی سال ١۴٠٠ بازار بورس استان روند مثبتی خواهد داشت اما ورود نقدینگی نسبت به سال گذشته کمتر است.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 28 March 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: دیروز در اولین روز کاری سال ١۴٠٠ بازار با رشد شاخص هزار تا همراه بود. انتظار بر این است که در فصل بهار شاخص مثبت بوده و روند سعودی داشته باشد.

وی افزود: بیشترین توقع بر سهم هایی است که بنیادین بوده و سهم های شناخته شده ای هستند، درباره سال ١٣٩٩ باید گفت، حجم وسیعی از سهامداران وارد بازار شدند، این حجم وسیع به دو دلیل بود، اولین مورد مربوط به سهامدارانِ سهام عدالت است که وارد بازار شدند به طوری که در استان کرمانشاه تعداد کد های بورسی صادر شده تا پایان سال ۹۹ به حدود یک میلیون و دویست هزار مورد رسید.

مدیر بورس منطقه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از کد های صادر شده مربوط به افرادی بود که  در بازه چهار ماهه اول سال ۹۹ بازار را پر رونق ارزیابی کردند.

این مسئول ادامه داد: اتفاق مهم در سال ۹۹ مشاهده یک دوره رونق و رکود در بازار برای سرمایه گذاران ابتدایی سال بود، یعنی شاهد یک چرخه در بازار سرمایه بودند.

بهمن تاکید کرد: انتظار بر این است که در ماه های ابتدایی سال ١۴٠٠ هم بازار روند مثبتی داشته باشد، اما نسبت به سال گذشته ورود نقدینگی های جدید کمتر اتفاق میفتد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار