جانشین انتظامی شهرستان آبدانان
سرگرد فتاحی از برخورد قانونی با خوانندگان گروه موسیقی در مراسم عروسی در سطح شهرستان آبدانان خبر داد و گفت:با یک گروه خوانندگان موسیقی برخورد قانونی شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 29 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد حمیدرضا فتاحی  جانشین انتظامی شهرستان آبدانان، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و بی‌توجهی برخی از شهروندان نسبت به سلامت مردم اظهار داشت: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، با روند افزایشی موج ابتلا به کرونا، وضعیت شهرستان نارنجی می‌باشد.

او با اشاره به افزایش آمار مبتلایان با وجود هشدار‌های مکرر، و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گفت: با برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم در شهرستان برخورد قانونی می‌شود و ماموران انتظامی این شهرستان یک گروه ارکستر را به همراه آلات موسیقی و خواننده مراسمات عروسی را جمع و با آن‌ها برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی آبدانان در پایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی سلامت و امنیت مردم خط قرمز پلیس است بیان داشت: برگزاری هرگونه مراسم جمعی در سطح شهرستان توسط ارگان‌های مربوطه رصد و در صورت تخلف با افراد طبق قوانین برخورد و با هیچ کس تعارف و مماشات نمی‌کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار