کمال الدین پیرموذن:
پیرموذن گفت: رسانه ملی ما چند سالی است رسانه میلی تندروهای خود حق پندار شده است و هم به انذارها و بیم دهی های رهبری بهاء نمی دهد و هم دست از تخریب دولت و سیاه نمایی برجام نمی کشد و برخلاف منافع ملک و ملت و احساسات هموطنان حرکت می کند.
کد خبر: ۹۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 16 September 2015

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی صدا و سیما دراسرع وقت، از لج و لج بازی با دولت و ملت، دست بردارد. صدا و سیما رسانه میلی تندروهای خود حق پندار شده استرسانه ملی ما چند سالی است رسانه میلی تندروهای خود حق پندار شده است و هم به انذارها و بیم دهی های رهبری بهاء نمی دهد و هم دست از تخریب دولت و سیاه نمایی برجام نمی کشد و برخلاف منافع ملک و ملت و احساسات هموطنان حرکت می کند.

به گزارش تابناک اردبیل، کمال الدین پیرموذن در ادامه افزود: ضربه به سرمایه ارزشمند اجتماعی را هدف گرفته و بطو ردائم نشاط اجتماعی را از ملت می گیرد تا در نهایت مشارکت موثر ملی در انتخابات پیش روی مجلس کلید زده نشود و بساط افراطیون و تندروها و مخالفین دولت در کشور جمع نشود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در سالی که رهبری امسال را حکیمانه ملت، دولت . همدلی و همزبانی نامگذاری کرده و خیرات و برکات عدیده ای را از این همدلی و همزبانی بر شمرده اند ما یک درصد هم همزبانی و همدلی را بین دولت و رسانه ملی مشاهده نمی کنیم، همه اظهارات یک جانبه و تخریب جلیلی در برجام را پخش می کند لیکن روشنگری و دفاع نهاوندیان از برجام را که خواست ملی بود نشان نمی دهد امیدوارم در اسرع وقت سوء عملکرد موجود در رسانه ملی مورد تحقیق و تفحص مجلس و موأخذه رهبری با ذکاوت قرارگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار