قائم مقام باشگاه الوند همدان از تأخیر سه روزه در آغاز لیگ دسته دوم فوتبال ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 17 September 2015
قائم مقام باشگاه الوند همدان از تأخیر سه روزه در آغاز لیگ دسته دوم فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش فارس؛فرشید گل‌محمدی اظهار کرد: برای اهالی شهر و استان همدان باعث افتخار است که تیم الوند با وجود سختی‎ها و مشکلات پیش رو، در خانه خود باقی ماند.

وی افزود: از سال گذشته اتفاقات زیادی برای تیم الوند رخ داد اما لطف خدا شامل دلسوزان و جوانان این خطه شد تا تیمی با نام و شکل بومی در سطح حرفه‌ای فوتبال ایران فعالیت داشته باشد.

قائم مقام باشگاه الوند همدان با بیان اینکه خانواده قره‌باغی در 10 ماه گذشته از جان برای تیم الوند وقت گذاشته‌اند خاطرنشان کرد: با قول مدیرکل ورزش و جوانان به مالک باشگاه مبنی بر حمایت؛ این تیم می‌تواند با کمترین مشکل راهی رقابت‌های لیگ دسته دوم شود.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تمرینات این تیم حدود 20 روز است که زیر نظر منوچهر بیگم‌جانی و مصطفی کاشی آغاز شده تصریح کرد: اولویت اصلی باشگاه وحدت الوند جذب حداکثری استعدادهای بومی بوده و در پست‌هایی که نیاز باشد از بازیکنان غیر بومی استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای هفته بعد از ارزیابی کادر فنی 24 بازیکن برای حضور در ترکیب وحدت الوند انتخاب شدند که مراحل مذاکره نهایی و عقد قرارداد با آنها از صبح سه‌شنبه آغاز شده و تا عصر پنج‌شنبه لیست نهایی اعلام خواهد شد.

قائم مقام باشگاه الوند همدان با بیان اینکه امروز سازمان لیگ اعلام کرده مسابقات لیگ دسته دوم با تأخیر سه روزه آغاز خواهد شد اضافه کرد: در برنامه اولیه هفته نخست لیگ دسته دوم روز پنجم مهرماه اعلام شده بود که به این ترتیب با سه روز تأخیر هشتم مهر تیم الوند باید در شهر رشت به مصاف تیم سپیدرود برود.

وی گفت: در مدت باقی مانده بعد از اتمام عقد قرارداد با هماهنگی انجام شده سه یا چهار مسابقه دوستانه برای تیم وحدت الوند در نظر گرفته شده که با آمادگی بهتری در رقابت‌های امسال حاضر شوند.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه از پنجم مهرماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی با هم مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم‌گروه شده است.

در چارچوبنخستین هفته این رقابت‌ها وحدت الوند باید سفری به شهر باران داشته باشد و مقابل تیم سپیدرود رشت به میدان برود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار