رئیس ‌ورزش و جوانان سبزوار:
رئیس ‌ورزش و جوانان سبزوار از آغاز مرحله دوم مسابقات کبدی قهرمانی کشور در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 16 September 2015
مجید نصرالله‌زاده در افتتاحیه این مسابقات با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات کبدی قهرمانی کشور در سبزوار اظهار داشت: مرحله نخست این مسابقات در استان خراسان شمالی و با حضور 17 تیم و 170 ورزشکار برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این دوره از مسابقات از 25 الی 26 شهریور ماه در شهرستان سبزوار برگزار می‌شود، افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان سبزوار در رشته کبدی و کسب مقام برتر توسط هر دو تیم کبدی شهرستان در مرحله نخست، سبزوار توانست برای نخستین بار در استان خراسان رضوی میزبانی این دوره از مسابقات را بگیرد.

نصرالله زاده با بیان اینکه این مسابقات در زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهید مظهری سبزوار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد 12‌تیم برتری که در مرحله نخست به کسب مقام برتر دست یافته‌اند، شرکت می‌کنند که تیم‌های برگزیده در این دوره به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سبزوار تنها شهرستان استان است که از نعمت زمین ورزشی ساحلی بهره مند است یادآور شد: این زمین در ابعاد یک هزار 300 متر ساخته شده که ظرفیت برگزاری وزرشهای ساحلی را درآن فراهم شده است.

نصرالله زاده با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان سبزوار 160ورزشکار سازمان یافته دربخش آقایان و بانوان در قالب 11 تیم در رشته کبدی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: میزبانی این دوره از مسابقات امتیاز ویژه ای برای این شهرستان محسوب می شود تا بتوانیم گامی موثر در ترویج این رشته پرتحرک برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقات با حضور 6 تیم برتر در شهرستان بابلسر برگزار می‌‍شود، عنوان کرد: این دوره از مسابقات، انتخابی تیم ملی است و انفرات انتخابی تیم ملی سال آینده به مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور ویتنام برگزار می شود اعزام خواهند شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار