علی بقایی گفت:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات گفت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 20 May 2021
 فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات گفت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.

به گزارش تابناک همدان، علی بقایی افزود: اگر یک بعدی به بسیج نگاه کنیم اشتباه کرده ایم ما موظف هستیم این ظرفیت و گفتمان را در اختیار انقلاب قرار دهیم همه مدیران و همه کارفرمایان و مدیران شرکتهاو کارخانجات موظف هستند به این ظرفیت کمک بکنند

وی افزود: بسیج هم راهبردوهم برنامه وهم توان دارد؛ از روزی که ما گرفتارویروس منحوس کرونا درسطح استان شدیم از ظرفیت بسیج استفاده کردیم و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم، لذا باید ازاین ظرفیت، همه استفاده کنند. 

وی اظهارکرد: افق دید انقلاب ۵ قاره را شامل می‌شود. تمدن سازی هدف ما است وظیفه بسیج در فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ و حمایت از نیرو‌های انقلابی و جذب نیرو‌های غیرانقلابی و خط کشی با ضدانقلاب است. 

علی بقایی درادامه به انتخابات اشاره کرد وگفت: امیدوارهستیم درمدت کوتاهی که تا انتخابات داریم بتوانیم درسطح کارخانجات و ادارات نشست‌های بصیرتی ومطالبه‌هایی که مقام معظم رهبری از مجموعه‌های انقلابی داشتند از جمله روی کار آمدن دولت جوان انقلابی را رقم بزنیم.

وی گفت:باید همت کنیم که در این انتخابات با مشارکت حداکثری و با انتخاب درست مردم مواجه شویم.

بقایی گفت: باید مجموعه‌های اداری و کارخانجات دراین زمینه بیشترایفای نقش بکنند و شاهد شورو نشاط انتخابات باشیم. 

وی گفت: باید مردم را ترغیب و تشویق کنیم که مردم به پای صندوق‌های رای بروند.

وی اشاره کرد: نگاه انقلاب ما به سمت صندوق رای است چرا که صندوق رای تامین کننده امنیت"انسجام می‌باشد رای یک کارگر ودانش اموز هم یک رای دارد و باید همه تلاش کنیم آم‌ها نیز با حضورشان مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

 وی درپایان گفت: ۴ ماموریت برای دستگا‌های اجرایی از جمله کمک به مشارکت حداکثری"، امنیت "سلامت تبیین شاخصه‌های کاندید‌های اصلح براساس گفتمان امامین و انقلاب بیان شده است که باید در راستای انجام آن‌ها تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار