دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اولین روز دولت من پاکسازی وزارتخانه‌ها را شروع می‌کنیم چراکه بسیاری از وزارتخانه‌های کلیدی ما، از وزارت خارجه گرفته آلوده هستند و ما تیمی را در نظر می‌گیریم و در شورای امنیت ملی به آن‌ها قدرت می‌دهیم تا این پاکسازی را انجام دهند.
کد خبر: ۹۶۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 27 May 2021

محسن رضایی با اشاره به زیان مردم در بورس گفت: با راه اندازی صنندوق جبران زیان دیدگان بورس در دولت آینده زیان مردم را جبران خواهیم کرد.

به گزارش تابناک همدان؛ محسن رضایی اظهارداشت:درست کردن وضعیت اقتصادی خیلی سخت است نباید حرف‌های بی منطق داد و وعده داد، اما با برنامه می‌شود و ما برنامه این کار را آماده کرده ایم؛ رفتار دولت‌های گذشته و اشتباهاتی که کردند را مطالعه کردیم و انسان‌های متخصص و با تجربه را برای استفاده در دولت شناسایی کرده ایم.

وی افزود: اقتصاد را می‌شود حل کرد ما در کشور منابع انسانی و مالی و زیر ساخت‌های مناسبی را داریم و مسئله اصلی این است که از این منابع در کشور درست استفاده نمی‌شود لذا دولت ما توان بهره برداری از این ظرفیت‌ها را دارد.

رضایی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه تصریح کرد:فرودین سال ۹۹ من یک یادداشت محکمی نوشتم و به دولت گفتم اگر ۶ اقدام در کنار بورس انجام نشود بورس تبدیل به فاجعه می‌شود، اما دولت گوش نداد و توئیت زدم و بعد از آن مسئله چتر بازان را مطرح کردم.

وی ادامه داد: ما صندوق جبران زیان مال باختگان بورس را تشکیل می‌دهیم لذا تمام زیان دیدگان را شناسایی کرده ایم و راه اندازی این صندوق هم امکان پذیر است و منابعش را نیز در نظر گرفته ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:در اولین روز دولت من پاکسازی وزارتخانه‌ها را شروع می‌کنیم چراکه بسیاری از وزارتخانه‌های کلیدی ما، از وزارت خارجه گرفته آلوده هستند و ما تیمی را در نظر می‌گیریم و در شورای امنیت ملی به آن‌ها قدرت می‌دهیم تا این پاکسازی را انجام دهند.

رضایی عنوان کرد:از تمام استان‌ها بدون استثنا در کابینه من حضور دارند و اینکه می‌گویم دولت مردم این را ثابت خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار