قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با تابناک:
معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش گفت: باید یک ماه قبل از آغاز سال تحصیلی بایستی برای دانشگاه ها و مدارس واکسیناسیون معلمان اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 02 June 2021

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروزبا توجه به شیوع ویروس کرونا ضروری است به سمت هوشمند سازی برویم.

وی افزود: در قدیم ما باید یک سرباز معلم را می فرستادیم که کل شب مطالعه کند تا روز بتواند درس دهد، امروز همه می توانند مانند علامه حلی از ظرفیت علمی برخوردار شوند و این کمکی بود که عدالت آموزشی جدی تر گرفته شود.

معاون حقوقی وزیر اموزش و پرورش تصریح کرد: بحث هوشمند سازی فقط برای امروز و دیروز نیست بلکه باید همیشه به روز شویم، علم خیلی سریع در حال رشد و ما اگر نجنبیم عقب خواهیم ماند.

وی افزود: کار دوستان در کرمانشاه خیلی به من انگیزه داد، بنابراین اینها نیاز به حمایت  و ما الزاما بایستی آنچه در   در توان داریم کمک کنیم.

احمدی لاشکی اظهار کرد:سلامت آزمون ها مورد تایید ما نبود اگر ما از بابت سلامت آزمون ها خیالمان راحت بود نیازی نداشت آنها را برای امتحانات به کلاس بکشانیم و دردسر برای ادارات ایجاد کنیم اما چون مصلح نبودیم و زیرساخت های ما محیا نبود باید الزاما حضوری در امتحانات شرکت می کردند.

وی افزود:برگزاری امتحانات در استان کرمانشاه با موازین قانونی و پروتکل های بهداشتی در حیاط مدرسه برگزار شد از این بابت هم تشکر می کنم. در واقع سلامت دانش اموزان و معلمان ملاک عمل ما بوده و هست .

 معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش در خصوص واکسیناسیون معلمان گفت: ماخواهان واکسیناسیون هرچه زودتر معلمان هستیم چون دنبال برگزاری هرچه زودتر کلاس ها به صورت حضوری هستیم، عدد ما عدد کوچکی نیست ما حدود یک میلیون هستیم و انچه که در مصوبه ی ستاد ملی مبارزه با کرونا بعد پیشنهاد حاج میرزایی اوردند اعلام کردند

احمدی لاشکی درپایان تصریح کرد: در خصوص واکسیناسیون دانش اموزان تا این لحظه هنوز برای زیر ۱۸ سال در دنیا تجویز نشده و ماهم مشمول همان قانون می شویم،اگر تجویز های بهداشتی و درمانی در دنیا باشد ما هم دنبال خواهیم کرد، اما تا این لحظه پروتکل ها ملاک و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد ما به دنبال این هستیم با کسب مجوز بتوانیم آموزش و پرورش را در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار