دفاع مقدس واقعه ی بزرگی در تاریخ انقلاب و کشورمان حتی در منطقه بود ،هفته دفاع مقدس درواقع هفته ایثار و فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ما صورت گرفت و بسیجیان در طول دفاع مقدس زیباترین صحنه های فداکاری را رقم زدند.
کد خبر: ۹۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 19 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در یک نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس را در این استان و به پهنه خلیج فارس تشریح کرد.

 سرهنگ علی نژاد در افزود: دفاع مقدس واقعه ی بزرگی در تاریخ انقلاب و کشورمان حتی در منطقه بود ،هفته دفاع مقدس درواقع هفته ایثار و فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ما صورت گرفت و بسیجیان در طول دفاع مقدس زیباترین صحنه های فداکاری را رقم زدند.
 
وی اظهار کرد: تلاش خستگی تاپذیر هشت ساله افتخاری است که امروز نیرو های مسلح و ملت ما می توانند آن را در سوابق درخشان خود جای دهند، رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند: هفته دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس پایه گذار یک غرور ملی برای ملت ایران خواهد بود که با رشادت های جوانان ملت ایران جبهه جنگ را به یک مدرسه عشق تبدیل کرد که انسان را کاملا دگرگون میساخت.
 
سرهنگ علی نژاد خاطرنشان کرد: در جبهه دفاع مقدس، سرمشق همیشگی ملت بزرگ ایران و الگوی موفق در برابر چشمهای همه ملت های مسلمان است. جنگ برای ما خیر و برکت داشت علی رغم اینکه جنگ کار پیچیده ای بود ومدیریت در جنگ کار بسیار سنگینی بود.
 
جانشین سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان پس از بیان ویژگی های دفاع مقدس برنامه های این هفته را اعلام کرد.
 
سرهنگ علی نژاد روز رژه و اقتدار نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نواوری در صنعت علمی و دفاعی کشور در روز 31 شهریور، روز عرفه و توجه به معنویت و عبادت ،تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس در اول مهر، روز عید سعید قربان ،روز ایثار و از خود گذشتن و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در دوم مهر،.حضور پرشور در نمازهای جمعه ،تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و توجه ویژه به نقش خانواده در تربیت فرزندان و ترویج ارزشهای دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین سلامت جسم و روان با ورزش همگانی در سوم مهر، توجه دادن جوانان به بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی در پیشبرد کشور،اهمیت به اموزش عمومی وموضوع پدافند غیر عامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه ها در دفاع مقدس در چهارم مهر، تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر ابادان وگرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه و تجلیل از رزمندگان ،جهادگران ،ازادگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در پنجم مهر، تبیین نقش انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،رهبری،وحدت ملی، بصیرت ،دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی در ششم مهر، سالروز شهادت فلاحی ،فکوری،نامجو،کلاهدوز،جهان ارا و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در هفتم مهر را اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار