سخنگوی شورای شهر اردبیل
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هسته مرکزی شهر اردبیل نیازمند بازگشایی است.
کد خبر: ۹۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 19 September 2015

به گزارش ایرنا ، ولی نعمتی در نشستی با خبرنگاران افزود: در هسته مرکزی شهر ترافیک بیداد می کند و باید در چند مکان محتلف تعریض و بازگشایی مسیر شود.
وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمینه کاهش ترافیک و بازگشایی مسیر در اردبیل از آزاد سازی حریم بقعه امامزاده صالح اردبیل در مرکز شهر اردبیل خبر داد.
وی با بیان اینکه در داخل شهر اقدامات عمرانی قابل توجهی انجام نشده توجه به این بخش را از جمله اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری برشمرد.
نعمتی همچنین با بیان اینکه طرح های بزرگی برای اجرای راه و خیابان کشی در اردبیل اجرا می شود گفت: مسیر روبروی بیمارستان قائم در خیابان عطایی اردبیل از جمله این طرح ها است که در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار دارد.
وی ادامه داد: برای اجرای این مسیر معارض های مختلفی وجود داشت که با هماهنگی و خرید زمین از این افراد این مسیر اجرایی و با آسفالت این راه خیابانی به سمت نمایشگاه دائمی اردبیل و همچنین شهرک نیایش می پیوندد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به آزاد سازی 80 درصد از معارض های اطراف بقعه سید صدرالدین در اردبیل اشاره کرد و گفت: در صورت تمام شدن آزاد سازی اطراف این امامزاده این مسیر رونق می گیرد.
وی در زمینه خبر تخریب پل پیرعبدالملک اردبیل گفت: این پل در دوره سوم شورای اسلامی شهر اجرا و ماجرای آن نیز در این دوره تمام شده و هیچ نوع مصوبه ای در زمینه تخریب این پل وجود ندارد.
نعمتی با اشاره به نصب المان های شهری در میدان وحدت اردبیل اظهار کرد: ساخت و نصب المان در این میدان نیازمند کارشناسی ها و اعتبار است که هنوز کارشناسی ها در این زمینه به پایان نرسیده و اعتبار لازم نیز تامین نشده است.
وی نبود ساخت و ساز و رکود اقتصادی را از جمله عوامل کاهش درآمدهای شهرداری ذکر کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار برای شهرداری برخی طرح های نیمه کاره مانده شهر نیز اجرایی می شود.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار