تابناک تهران - چیزی نسیت! سیل آمد و تعداد دیگری از هموطنان فوت شدند. مسئولان مربوطه نیز پس از اطمینان از وقوع سیل و کشته شدن تعدادی از هموطنان در روز بعد ستاد بحران تشکیل داده و گزارشات لازم درباره کشته‌ها را اعلام کردند. بر همین اساس فرماندار پاکدشت پس از جلسه ستاد بحران شهرستان تعداد کشته‌ها را 5 نفر اعلام کرد که یک کودک خردسال نیز در میان آنها دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 19 September 2015
به گزارش تابناک تهران از منابع محلی پاکدشت سیلاب شب گذشته که در مناطق شمالی پاکدشت در منطقه توچال، چنگی، شهرک انقلاب، حصار امیر به وقوع پیوست، تعداد زیادی از افراد و خودروهایی که در منطقه توریستی توچال برای تفریح حضور داشتند را دچار حادثه کرد.

 فرماندار پاکدشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نخستین لحظات بارش باران و اطلاع از وقوع سیل در مناطق شمالی پاکدشت، مسئولان و عوامل امدادی در منطقه مستقر شدند و بایستی قبل، حین و بعد حادثه آمادگی کامل را داشت.

وی اظهار کرد: منطقه توچال، یکی از مناطق توریستی پاکدشت است و تعداد زیادی از مردم در روز تعطیل برای تفریح در این منطقه حضور داشتند که متاسفانه سیل تعدادی از خودروهای متوقف شده را دچار حادثه کرد و البته با تلاش گروه های امدادی رهاسازی خودرها و نجات سرنشینان  انجام شد.

صادقی ادامه داد بر اساس آمار دریافت شده از عوامل امداد تا کنون 5 نفر از افراد حادثه دیده فوت شده‌اند و هرچند سیل به کلی مهار شده است اما عوامل امدادی در حال تلاش برای یافتن تلفات دیگر هستند.

وی افزود: با توجه به گستردی منطقه حادثه دیده و شدت آن مجموعا ۱۰ اکیپ امدادی از دستگاههای مختلف از جمله هلال احمر به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند که این گروه‌ها در حال کمک به حادثه دیدگان  بودند. البته وجود گل و لای در جاده امام رضا (ع) موجب شده که برخی اتومبیل ها در این مسیر بمانند که با  تلاش نیروهای امدادی  این مسیر نیز بازگشائی شد.


صادقی درباره میزان خسارت ایجاد شده اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده، میزان دقیق خسارات نیز اعلام می‌شود اما در میان اجساد کشف شده ۵ نفر از شهروندان، یک خردسال، ۳ دانشجو و یک نفر بالای ۳۰ سال است. همچنین چندین آسیب‌دیده که توسط عوامل امدادی، نجات‌یافته بودند، خوشبختانه به‌صورت سرپایی مداوا شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار