امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه رعایت عدالت انتظاری است که مردم از دستگاه قضا دارند، گفت: اجرای عدالت و مبارزه قاطع و مستمر برای ریشه کنی فساد وظیفه حساس و رسالت سنگین قوه قضاییه است که باید به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۹۷۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 25 June 2021
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه رعایت عدالت انتظاری است که مردم از دستگاه قضا دارند، گفت: اجرای عدالت و مبارزه قاطع و مستمر برای ریشه کنی فساد وظیفه حساس و رسالت سنگین قوه قضاییه است که باید به خوبی انجام شود.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به اینکه در دستگاه قضایی استان همدان اقدامات چشمگیر بسیاری اجرا شده است، افزود: کسانی که در قوه قضاییه خدمت می‌کنند باید از منش و روش حضرت علی (ع) الگوبرداری کنند و اگر در صدد اجرای آن در جامعه هستند باید سیره و منش آن حضرت را سرمشق زندگی خود قرار داده و با شیوه و روش آن حضرت زندگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند رویکرد مبارزه با فساد پیگیری و با مفسدین برخوردی قاطع شود، ادامه داد: دستگاه قضا باید با آن‌هایی که ادعای آقازادگی دارند و رانت خواری می‌کنند قاطعانه و قانونی برخورد کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: اینک نوبت مسوولان و منتخبان مردم است که به وعده‌های خود عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای ایجاد جنگ روانی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش زیادی کردند، افزود: آمریکا و دشمنان ما میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات را ۲۵ درصد پیش‌بینی کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه هموطنان ما در خارج از کشور برای شرکت در انتخابات با مشکلاتی مواجه شدند، اظهار داشت: در مواردی هم با افراد رای دهنده در خارج از کشور رفتار نامناسبی شد که نشاندهنده دروغین بودن شعار‌های حقوق بشر و آزادی دنیای غرب است. 

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ناکارآمدی برخی از مدیران و عمل نکردن به وعده‌ها موجب گلایه مردم شده است، تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات و نارضایتی ها، کم توجهی به توان داخلی و گره زدن حل مسایل به خارج از کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه دولت خدمات زیادی به مردم ارایه کرده که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، افزود:، اما مردم در حوزه معیشت، گرانی و اقتصاد با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ و موثر در استان همدان، اظهار داشت: با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس این پروژه‌ها ظرف سه ماه آینده در استان به بهره برداری می‌رسد که تاثیر مثبتی بر اشتغال و بهبود معیشت مردم دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات برای تعیین دولتی خادم و به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی است، گفت: اصلاح طلب و اصولگرا برای مردم مهم نیست، امروز مهم‌ترین موضوع حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار