چهار پروژه صنعت برق، همزمان با هفته سیزدهم پویش هر هفته الف-ب-ایران در آیینی از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر نیرو و استاندار همدان در این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 29 June 2021
چهار پروژه صنعت برق، همزمان با هفته سیزدهم پویش هر هفته الف-ب-ایران در آیینی از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر نیرو و استاندار همدان در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان در این آیین از طریق ارتباط زنده تصویری گفت: نزدیک به ۳۳۰ پروژه استان همدان در بخش‌های مختلف در حال ساخت است که افتتاح پروژه‌های آب و برق موجب تسریع در ساخت این پروژه‌ها و توسعه اقتصادی همدان می‌شود.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها باعث توسعه اقتصادی همدان شد و منطقه ویژه اقتصادی همدان را نجات داد.

وی افزود: استان همدان از نظر توسعه در یک جهش واقعی قرار دارد و در حوزه صنعت، گردشگری و خدمات پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است.

استاندار همدان ادامه داد: افتتاح این تصفیه‌خانه صنایع استان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را هم با توسعه رو به‌رو کرده و همچنین مشکلات جدی که در دشت کبودراهنگ در زمینه فروچاله‌ها داشت، را رفع کرد.

شاهرخی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی ما مشکل برق ندارد، خاطرنشان کرد: همکاران ما در برق باختر اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: ما به قطب تولید فروسیلیس در کشور تبدیل شدیم و بیش از ۳۳۰ پروژه اقتصادی داریم که نیاز به آب و برق دارد.


چهار پروژه صنعت برق در همدان با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث پست ۲۳۰ کیلوولت سردار شهید همدانی و پست۶۳ کیلوولت جی. آی. اس شهید حسینی همدان در هفته سیزدهم پویش هرهفته_الف_ب_ایران بهره برداری شد.

افزایش ظرفیت پست فوق توزیع همدان چهار به میزان ۸۰ مگاولت آمپر نیز از دیگر طرح‌های این هفته بود.

همچنین بهینه سازی مرحله نخست پست فوق توزیع ملایر یک نیز به میزان ۶۰ مگا ولت آمپر به بهره برداری رسید.

در مجموع نزدیک به ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه‌ها در استان همدان هزینه شده است.

پویش «هر هفته الف-ب-ایران» برای بهره‌برداری هفتگی طرح‌های مهم و زیربنایی صنعت آب و برق کشور راه‌اندازی شده است.

در هفته سیزدهم این پویش، علاوه بر این چهار طرح، فاز لجن تصفیه خانه فاضلاب همدان و تصفیه خانه فاضلاب روستای ده‌پیاز نیز بهره برداری شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار