تابناک-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ازصدور 135 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری 11 هزار و 103 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال یک هزار و 735 نفر طی 3ماهه سال جاری 1400 در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 01 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان  ، خلیل قاسمی گفت: در سه ماهه اول سال جاری 135فقره جواز تاسیس صادر شده است در حالی که میزان صدور این جواز تاسیس در مدت مشابه سال گذشته 132 فقره بوده است که نشان از رشد 2 درصدی صدورجواز تاسیس در این حوزه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در راستای حمایت از طرح‌های صنعتی در استان اقدامات متعددی صورت گرفته که مهم‌ترین آن‌ها ارائه تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره 18 ازطریق سامانه بهین یاب برای رونق گرفتن و تقویت بنگاههای اقتصادی به ویژه تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان هرمزگان در حال انجام می‌باشد.

قاسمی گفت: همچنین متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس www.behinyab.ir مراجعه نمایند که پس از بررسی در کارگروه رونق تولید از سوی این سازمان تصمیم گیری و مصوب خواهد شد و براساس دستورالعمل ابلاغی نرخ سود تسهیلات بین 12 تا 14 درصد از طریق بانکهای عامل استان پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار