کد خبر: ۹۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 20 September 2015
تابناک بوشهر: جعفر ديناروند، نماينده پالايشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبي در رشته ي فول كيك بوكسينگ جنوب كشور به مقام قهرماني دست يافت.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي، جعفر ديناروند، نماينده ي پالايشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبي، با درخشش در بيست و يكمين دوره از مسابقات سبك جهاني فول كيك بوكسينگ كه به ميزباني استان بوشهر برگزار شد شركت نمود و توانست با شكست تمامي رقيبان در جايگاه قهرماني و عنوان فني ترين مبارز در اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

اين دوره از مسابقات با حضور 200 مبارز و 19 تيم از استان هاي جنوبي كشور بوشهر، فارس، هرمزگان، كهكيلويه و بويراحمد برگزار گرديد.

از افتخارات شاخص قهرمان نامي مجتمع گاز پارس جنوبي، ورزشكار جعفر ديناروند، مي توان به قهرماني كشوري در رشته ي فول كيك بوكسينگ و دو نايب قهرماني كشوري در همين رشته و نايب قهرماني سبك سوپر ساباكي كشوري و چندين مقام جنوب كشور و منطقه اي و همچنين 5 سبك فول كيك بوكسينگ و مدرك مربيگري A بين المللي در همين رشته اشاره نمود.

قهرمان جعفر ديناروند، پس از پايان مسابقات منطقه جنوب كشور به عنوان نماينده ايران در فوق سنگين وزن جهت شركت در مسابقات اورآسيا كه در كشور آذربايجان و شهر باكو در مهر ماه 94 برگزار مي گردد راه پيدا كرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
سلام برای سلامتی جعفر دعا کنید،ایشان هم اکنون با بیماری سخت سرطان دست و پنجه نرم میکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار