مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ‌ای خواهران تویسرکان از صدور 956 گواهی ‌نامه مهارت در بخش ‌های تفاهم نامه، ادواری و دوره‌های این مرکز از ابتدای سال جاری تا‌کنون در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ 03 March 2015

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ‌ای خواهران تویسرکان از صدور 956 گواهی ‌نامه مهارت در بخش ‌های تفاهم نامه، ادواری و دوره‌های این مرکز از ابتدای سال جاری تا‌کنون در تویسرکان خبر داد.

به گزارش ایرنا ؛ نسرین ترکمن ، با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان به نام «بنت الهدی» در سال 84 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این مرکز در مساحت 375 متر مربع و زیربنای یک هزار و 300 متر در 4.5 طبقه احداث شد.

وی تعداد کارگاه‌های این مرکز را هفت کارگاه آموزشی عنوان کرد و گفت: کارگاه‌های این مرکز شامل کامپیوتر، نقش کشی، صنایع چوب، طراحی دوخت، صنایع دستی، تعمیر لوازم خانگی و صنایع‌ نساجی است.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ‌ای خواهران تویسرکان، با بیان اینکه این مرکز در سه حوزه خدمات، صنعت و فرهنگ‌ و هنر برنامه‌ های آموزشی به علاقه ‌مندان ارائه می‌دهد، تعداد رشته‌ های آموزشی در این سه بخش را به ترتیب 16، 13 و 10 رشته دانست.

وی درباره آموزش مهارت فنی و حرفه ‌ای در روستا نیز گفت: آموزش روستایی در قالب تفاهم نامه و آموزش بدون هزینه در رشته‌های تابلو‌فرش ، قالی‌بافی درجه 2 و طراحی و دوخت در روستاهای فریازان، جعفریه، جیجانکوه و گشانی تویسرکان ارائه شده است.

ترکمن با اشاره به خدمات ‌دهی آموزشگا‌ه‌ های ‌آزاد اظهار کرد: این آموزشگاه‌ ها در سه بخش مراقبت و زیبایی در سه آموزشگاه، کامپیوتر در سه آموزشگاه، طراحی و دوخت در دو آموزشگاه در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ ای خواهران تویسرکان را 115 هزار نفرساعت اعلام کرد و گفت: 16 هزار نفر ساعت نیز در روستاها آموزش صورت گرفته است.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ ای خواهران تویسرکان از صدور 956 گواهی ‌نامه مهارت در بخش‌ های تفاهم نامه، ادواری و دوره‌های مرکز از ابتدای سال جاری تا‌کنون خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار