معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به وجود ۱۹ نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مشکلات بسیاری از این نقاط حادثه‌خیز را می‌توان با انجام کار‌های ترافیکی حل کرد و اگر این برنامه به شکل منظم اجرایی شود تا پایان سال بخش زیادی از نقاط حادثه خیز از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۹۷۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 15 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «منوچهر فخری» چهارشنبه شب در جلسه شورای ترافیک استان که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگا‌های اجرایی استان برگزار شد با اشاره به اینکه مدت هاست که آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است، تاکید کرد: برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود تا به تدریج شاهد کاهش آمار تصادفات داخل شهری در کرمانشاه خواهیم باشیم.

او تاکید کرد: در جانمایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مشکلات ترافیکی در نظر گرفته شود تا برای عبور و مرور شهروندان مشکلی ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، هوشمند کردن تقاطع‌ها را راهکاری مناسب برای مدیریت ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار برای مدیریت ترافیک کلانشهر کرمانشاه فرهنگ سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جانمایی نامناسب برخی از پل‌های عابر پیاده در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه سازه‌های این پل‌ها مجهز به امکانات روز نیستند و همین مسئله موجب شده بسیاری از مردم این از پل‌های عابر پیاده استفاده نکنند و به همین دلیل آمار تصادفات بالا برود.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار