مسعود یگانه معاون امور عمرانی فرمانداری خلخال روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری خلخال معرفی شد.
کد خبر: ۹۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 01 August 2021

در این جلسه بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل علت تغییر و تحول در فرمانداری خلخال با توجه به پایان دولت دوازدهم را فرارسیدن موعد بازنشستگی فریدون بابایی فرماندار سابق این شهرستان و الزام قانونی در انجام این تغییر ذکر کرد.

وی با تقدیر از تلاش پنج ساله فرماندار سابق خلخال و با ابراز امیدواری برای تلاش سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان در پیشبرد اهداف توسعه منطقه با سرعت و جدیت بیشتر ، اظهارکرد: فرمانداری خلخال در چند سال گذشته با توجه به ارزایابی سالانه وزارت کشور همیشه جزو فرمانداری‌های برتر استان بوده است .

به گفته وی، رسم بر این است که معمولا در انتخاب سرپرست فرمانداری‌ها یکی از معاونین فرماندار به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود که با توجه به تجربه کاری و عملکرد مطلوب معاون امور عمرانی فرماندار خلخال آقای یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.

ندایی ظرفیت‌های مختلف خلخال از جمله گردشگری ، تاریخی ، طبیعی و معادن را در نوع خود در استان اردبیل بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: این شهرستان از جمله شهرستان‌های نادر کشور از لحاظ تنوع قومی ،زبانی و اقلیمی بوده و همین امر سبب شده تا خلخال به عنوان محور توسعه گردشگری استان اردبیل در سال‌های اخیر مورد توجه خاص گردشگران قرار بگیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل همچنین با بیان وجود نقص در موضوع بودجه‌ریزی کشور گفت: بیشترین وقت نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی صرف پیگیری نحوه توزیع اعتبارات و یا جذب و هزینه کرد بودجه سالانه استان می‌شود.

ندایی بیان کرد :در صورت اعلام وضعیت بودجه استانی و شهرستانی سال آینده کشور به نمایندگان مجلس در پایان هر سال و آگاهی آنها از وضعیت و نحوه توزیع اعتبارات استانی، مشکل صرف وقت بیش از ۷۰ درصدی نمایندگان مردم این استان در مجلس برای پیگیری اعتبارات در طول سال برای همیشه برطرف خواهد شد.

در این جلسه از خدمات فریدون بابایی فرماندار قبلی خلخال تجلیل شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار